Skip to main content

IPSEN VIRTUAL

Virtuální showroom a digitální knihovna obsahující odborné materiály pro experty výzkumu a inovací v oblasti onkologie, vzácných onemocnění a neurověd.

IDEOVÉ PILÍŘE

Na začátku každého projektu vystavíme tři základní pilíře, které nesou kreativní nápad. Zobrazují vizuální identitu. Podporují kreativní formu vyprávění. Tak jako v geometrii potřebujeme k upevnění roviny alespoň tři body, stejně tak postupujeme i v případě VIZUALIZACE IDEJÍ.

SYNAPTICKÁ SPOJENÍ

Motiv propojujících se částí jasně odkazuje na předávání a sdílení informací. Zároveň je zde i symbolika korespondující s neurovědami.

MOLEKULÁRNÍ IDENTITA

Vznášející se organické oblé tvary prolínajících se bublin mohou symbolizovat výzkum, hledání nový účinných látek a vědecké snažení na úrovni molekulární biologie. Vycházíme samozřejmě z identity firmy a jejího tvarosloví.

ODBORNÝ
OBSAH

Středobodem virtuální prostoru je vědění a předávání informací, které je spojené s konkrétními materiály, informacemi o účinných látkách, odbornými podklady a přednáškami. Obsah virtuálního prostoru je určen pro odborníky, čemuž odpovídá charakter a forma obsahu.

Klient

  • IPSEN Pharma

  • FORINEL TRADING SE

AGENTURA / STUDIO

  • FORINEL TRADING SE

  • IDEA VISUALIZE

  • DIGITAL MEDIA

IDEA VISUALIZE

  • Idea making / Creative concept

  • Creative Production

  • Animation

  • Virtual experience

Vedoucí kreativní tým

  • Jan Brukner
    Creative Director / idea maker / Designer
    IDEA VISUALIZE

  • Michal Marek
    3D asset development
    Digital Media

Interaktivní
MOLEKULÁRNÍ PROSTOR

sdílející odborný obsah...

Ipsen je globální biofarmaceutická společnost, která zlepšuje životy pacientů prostřednictvím výzkumu a inovací v oblasti onkologie, vzácných onemocnění a neurověd. Ponořením do molekulárního mikrosvěta může návštěvník virtuálního prostoru vnímat informace o léčivých přípravcích, odborné studie, texty s možností kontaktovat odborné zástupce v dané lokalitě.

INSPIRACE

Nedozírné dálavy mikrosvěta a biochemické procesy vytváří inspirační základ pro abstraktní pojetí prostoru, který slučuje odbornost s čistou atmosférou místa, které reprezentuje nekončící pohyb na poli vědy a výzkumu v oblasti farmakoterapie a péče o lidské zdraví.

KREATIVNÍ KONCEPT

Ponořením do molekulárního mikrosvěta může návštěvník virtuálního prostoru vnímat informace o léčivých přípravcích, odborné studie, texty s možností kontaktovat odborné zástupce v dané lokalitě. Hlavním motivem je abstraktní, inspirativní prostor, který je propojený soustřednými kruhy a středobodem, odkud můžeme navštívit 3 odborné sekce.

PRODUKCE

Kreativní vývoj probíhal klasicky od započetí kreativní komunikace, vizualizace konceptů a definování hlavního účelu virtuální instalace. V rámci produkce jsme zvolili formu 360°virtuálního stánku, který je kompatibilní s celou řadou platforem a zařízení. Velký důraz jsme dávali na UX (uživatelský zážitek) a UI (uživatelské prostředí), které netradiční formou nabízí prohlížení obsahu.

FINÁLNÍ PROVEDENÍ

Vytvořili jsme virtuální prostředí obsahující 3 odborné sekce (Onkologie, Neurovědy, Vzácná onemocnění). Každá z těchto sekcí obsahuje další části (showroom léčivých přípravků, knihovna, apod..) Na finálním propojení s obsahem klienta (kontakty, popisy produktů, odborné informace atd.) jsme úzce spolupracovali s agenturou klienta (Forinel SE).

INTERACTIVE DESIGN

Virtuální prostor tohoto typu vybízí návštěvníka k prozkoumávání a aktivní účasti na orientaci. Designové řešení tohto typu je vhodné pro projekty, kde chceme dosáhnout emocionálního zapojení klienta a ponoření do atmosféry prostoru. V první řadě má velký vliv grafický design, animace, hudební podkres (meditativního typu) a také způsob pohybu a orientace ve virtuálním světe. 360°prostor umožňuje distribuci obsahu ve všech jeho částech a aktivní vyvolávání dalších sekcí, oken, audiovizuální materiály. Nabízí tak nový interaktivní způsob přijímání obsahu. Návštěvníkovi takového prostoru může zůstávat mnohem intenzivnější pocit, než v případě návštěvy klasické webové prezentace. Středobodem Virtuálního stánku je rozcestník, který nám umožňuje kdykoliv navštívit jednu ze tří odborných sekcí (Onkologie, Neurologie, Vzácná onemocnění). V rámci těchto sekcí se dále nachází obsahové oblasti jako je showroom léčivých přípravků s podrobnými informacemi. Edukativní knihovna s textovými materiály, videozáznamy. Mapa odborných zástupců.
IDEA VISUALIZE s.r.o. © / All rights reserved

IDEA
VIZ

IDEAVIZ